lørdag den 9. april 2011

SoHo & shopping går hånd i hånd

Klokken er halv 12 og jeg havde næsten helt glemt at blogge. Godt jeg huskede det! I dag har vi (endelig!) været på shoppingtur! Vi tog ned til SoHo, hvor vi tidligere havde fundet en Converse Store. Emmas og mine sko er i en lettere beskadiget tilstand, så det var rimelig meget på tide at få skiftet dem ud. Der var ikke nogle former for Converse der ikke eksisterede i den butik! Oven i fik vi så lov til at vælge eget tryk på skoene. Det gjorde det desværre lidt besværligt at få dem med hjem i dag, da de først er færdige mandag - jeg lover at vise dem til den tid! :D Hvad dagen ellers har budt på:
En tro kopi af vores fætter (seriøst, han lignede helt vildt :o Det viste sig også senere han var skandinavier)
Køb af en (ret sød) buksedragt. På mors regning, lækkert!
Skype med kæresten. Gud ske tak og lov for dén opfindelse. :)
Træning i fitness (oh yea, vi friske herovre!)
GREASE! På amerikansk tv, dvs. med reklamer hvert 8. minut -.- belastende, men stadig en dejlig film.
Og nu er vi nået så langt hen på aftenen at de andre har valgt at trække sig tilbage og få deres skønhedssøvn. Har problemer med at falde i søvn om aftenen for tiden. Og stå op om morgenen også, faktisk :D Så nu står den, for mit vedkommende, på et par afsnit af The Big Bang Theory. Endnu en skøn ting jeg har lært af amerikanerne :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar