fredag den 8. april 2011

Når hobby bliver til sport - Den lokale på 10 minutter!

Dagens indlæg bliver forholdsvist kort, da jeg ikke rigtig har noget at skrive om :o primært fordi min dag rundt regnet har bestået af... Ingenting?? Ja, det er en utrolig kedelig beskæftigelse at være "arbejdsløs". Så af mangel på andet fornuftigt har jeg tænkt mig at skrive om noget ufornuftigt; ting der absolut kun er mulige i New York/USA! Følgende er alt sammen afprøvet og kan konkluderes muligt:
- Styrte ned til det lokale supermarked efter nachos 5 min før aftensmad - fordi vi pludselig fandt ud af vi ikke havde flere
- Styrte ned til det lokale supermarked efter mælk 5 min i sengetid - fordi vi pludselig fandt ud af vi ikke havde mere
Okay, boring stuff - selvfølgelig laver vi andet end at styrte ned og hente ting i sidste øjeblik :D I dag har vi fx været på skojagt. Vi fandt en hel og ganske original Converse-butik :) Hvor det bl.a. var muligt at få eget tryk på sin Converse. Og det var så dét...  Ellers har dagen bestået af afslapning og ikke mindst skype med hele den store familie (på mors side) - som, på sædvanligvis, befinder sig mindst 10 forskellige steder i verden.
Før vi slutter helt af vil jeg dog alligevel brillere med endnu en styrte-ned-og-hente-ting-i-sidste-øjeblik som vi selv føler os meget stolte over:
- Styrte ned til det lokale supermarked efter slik i reklamepausen - fordi vi var gået sukkerkold og lige skulle afprøve om det nu også var muligt at nå hele vejen derned, vælge slik og hjem igen på bare én reklamepause. Det var det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar