fredag den 15. april 2011

Afslapning vol. II

Har tilbragt endnu en dag hjemme med at sove længe, se tv og spise. Rundt regnet. Vi har dog også lavet mere fornuftige ting i dag, fx. er hele hytten blevet ryddet op, dvs. alt vores lort er blevet smidt ind i de dejligt store skabe, og gjort rent i anledningen af besøg fra udlejer. Han skulle komme og vise en rundt der gerne ville leje lejligheden efter os. Det skete dog aldrig, så det var lidt spild. Hvis rengøring nogensinde kan være det :D Ellers har vi lavet ingenting. Johanne har været i skole og har i dag færdiggjort en engelsk-test der skulle vise, hvorvidt hun skulle have ekstraundervisning i engelsk. Hun scorede 89 ud af 96 point, utrolig flot og langt over påkrævet niveau for ekstraundervisning. Så det slipper hun heldigvis for. Emma og jeg har fået besked om at stille på vores skole d. 27. kl. 8. Så vi starter også snart! Jeg ved allerede nu, at skoletimerne kommer til at byde på historie, matematik og 2x gymnastik (fordi båtnakken der skulle placere os på holdene var i tvivl om mit niveau i fysik. Hende er jeg allerede ikke særlig glad for -.-), for ikke at glemme ekstraundervisning i U.S. History. Det har vi jo selvfølgelig ikke haft i Danmark, så der mente hun jeg ville være håbløst bagud - no shit Sherlock. Muligvis også ekstraundervisning i matematik, afhængigt af hvor godt jeg følger med. Emma skal have noget nær det samme, bortset fra ekstraundervisning, da hun starter på begynderniveau automatisk. Snyd! Jeg håber voldsomt på at snyde mig fra idræt og til fysik i stedet. Dog er mig og fysik ikke gode venner, men trods alt bedre end mig og idræt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar