mandag den 25. april 2011

Ferdinands død

Lektier, lektier, lektier. Jeg burde have lavet dem, men det bare så meget sværere end jeg havde regnet med! Som I nok kan fornemme er dagen i dag endnu en gang blevet brugt på lektier. Har da også fået lavet en rimelig andel, nok til jeg ikke fik dårlig samvittighed over at tage en tur i Central Park i eftermiddags. Det var en dejlig tur, vejret har været helt fantastisk og det skulle blive endnu bedre i morgen. Efter aftensmaden tog vi ned i Best Buy for at kigge på en computer. Min gamle computer, også kaldet Ferdinand, døde desværre her i forgårs. Computere herovre er heldigvis dejligt billige, men det nu stadig lidt ærgerligt at skulle ud og investere i en ny, når mine penge egentlig var tiltænkt shopping. Ferdinands død er derfor også skyld i, at der desværre ikke kommer en opdatering på det visuelle område foreløbigt, da vi har glemt et kabel til at overføre billeder fra kameraet med. Ferdinand havde sådan en smart lille indgang til memory-kortet, så uden ham er vi lidt på røven.
Vi købte lidt is med hjem og nød resten af aftenen med noget tv. Det er sådan rundt regnet hvad vi har brugt dagen på :) I morgen skal vi til Long Island for at besøge de danskere, vi kom i kontakt med til påskefrokosten. Det skal nok blive godt, selvom vi skal ufatteligt tidligt op for at komme helt derud!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar