søndag den 3. april 2011

Så er der blog!

Klokken er nu halv 8 på dag 5 og jeg har endelig fået taget mig sammen til at lave en blog. Noget jeg ellers har været imod længe - hvem gider høre mig snakke om mig?? Men når man er flyttet over Atlanten gælder andre regler tilsyneladende :)
Indtil videre har det hele været en smule stressende. Vi ankom hvad der svarer til onsdag aften og fredag stod den allerede på indflytterfest. Megen fest var der nu ikke over det, da vi åbnede døren til den nye lejlighed fandt vi hurtigt ud af hvorfor unge mødre er en dum idé! Det er måske lidt hårdt sagt, men for at sige det mildt lignede lejligheden lort. Snavs og madrester op og ned ad væggene, ingen spor efter rengøring overhovedet og et badeværelse der stank af røg. Halvdelen af alting var væk, inkl. service og senge. Tilgengæld havde de efterladt deres vindruer og en spisepind - hurra hurra :) Vi har derfor tilbragt det meste af weekenden i Ikea og Walmart. Dejlige steder, selvom ude godt, hjemme bedst-ordsproget også rækker herover. På nuværende tidspunkt sidder jeg og blogger - hvilken overraskelse :D Emma og mor er endnu engang draget til Ikea for at købe en seng, og mig og Johanne er ladt alene hjemme. Vi må snart i gang med noget mad, jeg føler mig bare ikke særlig fortrolig med gaskomfur :o
Det var alt jeg havde for denne gang. 5 dage summeret op på 12 linjer er nu også en bedrift i sig selv, skulle jeg mene.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar