onsdag den 13. april 2011

Forsinkelser og regnvejr

Vil lægge ud med at beklage en forsinkelse her på bloggen. Jeg burde have udgivet et indlæg i går, men det smuttede lige i forbifarten, det er jeg ked af! Jeg må være jer et indlæg skyldig :D
Egentlig er der ikke meget at sige om i går. Vi fik besked fra skolen vi var nede og besøge mandag, desværre dårligt nyt; vi var gode nok til at komme ind, men først til skolestart i september - great! Har min tvivl om de egentlig havde fattet hvorfor vi var der. Resten af dagen gik rundt regnet med intet! Jeg selv stod først op ved en 1-tiden, så der var ikke meget dag for mit vedkommende. Ellers fik vi spillet nogle spil og set noget tv, lige indtil nogle (vi nævner ingen navne, Emma!) fik trykket på en knap på fjernbetjeningen så tv'et gik i stykker. Nu kan vi kun se myrekrig :o Sommeren, som jeg omtalte i sidste indlæg, har desværre valgt at trække sig tilbage for resten af ugen sådan som det ser ud nu. Så vi har bare regn, regn og atter regn! I går aftes dog krydret med lidt tordenvejr, der blev ved til langt ud på natten. Global opvarmning mig i røven, vi er midt i april måned og vejret er stadig lort -.-

Ingen kommentarer:

Send en kommentar