søndag den 22. maj 2011

Et rigtigt ØV-indlæg!

Der er så meget man burde lave. Fysikaflevering, DH-problemformulering, Global-essay, you name it. Jeg kan bare ikke tage mig sammen. Al den tid jeg havde engang, hvor blev den af? Har dog fået skrevet til både SØ (fysiklæreren) omkring den aflevering, som skulle havde været afleveret i fredag (ups) og MC (dansklæreren) omkring min problemformulering. Lidt progressiv er jeg da alligevel. Det er bare ikke nok hen i retningen af det færdige produkt. Langt fra! Åh...
I dag har jeg været på shopping. Nu vi taler om at være progressiv! Jeg fik dog ikke købt noget selv, da jeg prøver at tage mig sammen til at få købt den skide computer. Øv for at være fattig! Og øv for at Ferdinand har valgt at svigte mig lige nu, når jeg står i en sådan hård økonomisk situation. Hvis man ser bort fra det nok er den bedste økonomiske situation jeg nogensinde har været i. Men det er en hemmelighed, shh! I morgen skal jeg i skole (øv for det også, nu hvor vi er igen med at dele øv'er ud), og ja.. Så går dagen ellers den sædvanlige rutine som den plejer. Det er lige før jeg begynder at kede mig herovre, hvis det da ikke var for alle de skide afleveringer der skulle laves. Øv endnu engang! Familien er stadig på besøg, grunden til denne shoppingdag, og hvis jeg er lidt grov også til min manglende entusiasme på skoleområdet. Der er bare ting der er en del mere interessant!
Det er hyggeligt at have alle på besøg, men det minder også en om Danmark og hverdagen derhjemme. Den er savnet! Det bliver godt at komme hjem igen. Nu vi er ved det, er det så nogle der har bemærket om mit dansk er blev værre? Jeg føler, specielt når jeg skriver, at mit dansk halter lidt bagefter. Jeg konstruerer nogle mystiske sætninger og bruger forkerte ord forkerte steder ind i mellem. Heldigvis tager jeg mig selv i det de fleste gange, og får det rettet straks. Jeg håber ikke det bliver værre, nu hvor jeg snart skal skrive DH!
Over and out for nu.

ØV!


P.s. DH = Dansk-Historie-Opgave. Man burde måske tilføje et O? DHO?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar