onsdag den 4. maj 2011

Det Danske Vejr er Ga-Jol Vejr!

Vil starte indlægget ud med at sige, at jeg nok ikke kommer til at skrive blog hver dag fremover. Der sker simpelthen for lidt i min hverdag, jeg tager i skole, kommer hjem fra skole, laver lektier, spiser og sover. Det bare ikke interessant at høre på 5 dage om ugen. Samtidigt må jeg nok hellere advare jer om, at næste uge bliver helt uden blog, da vi skal til Disneyland. Uden net. Men så tilbage til hvad der skete i går: Ingenting. Ej, det passer faktisk ikke helt, vi havde taget Ga-Jol'er med til frokost, for at lave en practical joke med dem. Det var da godt nok en oplevelse der burde have været foreviget på film! Vi starter med at give en dreng, ved navn Jason, advarer ham om det nok er stærkt og informerer ham om han gerne må smide det ud. Han tager en Ga-Jol i munden og bliver straks knaldrød i hovedet og får tårer i øjnene. Han insisterer dog hårdnakket på det ikke er så slemt og at han elsker salt (Ga-Jol er jo salt lakrids). Vi siger han gerne må spytte den ud, men han kæmper hårdt for ikke at gøre det. Til sidst giver han dog op og løber over i skraldespanden og spytter den ud. Andre reaktioner på det, tilsyneladende, stærke slik var skrig, hovedrysten, følelsesløse tunger og et spørgsmål om man bare kunne tage det uden om af, og så spise det der er inden i. De har tydeligvis ikke forstået princippet med Ga-Jol!
I dag har jeg været syg. Nogle mave-problemer, sikkert for noget jeg har spist i går. Det gik dog over i løbet af dagen, hvilket kun bekræfter min diagnose, og vi tog til The American Museum of Natural History endnu en gang. Det er stadig et spændende sted, og man kan bruge dage derinde. Efter 2 hele dage har vi stadig ikke været igennem hele museet, vi nåede heldigvis både Dinosaur og Brain-udstillingen i dag, samt en film kaldet "Journey to the Stars". Det kan klart anbefales at aflægge det museum et besøg, hvis man planlægger ferie i New York! Hele aftenen er gået med lektier, har en stor opgave for om den Kolde Krig til fredag, og arbejder samtidigt på at lave en matematikeksamen, så jeg kan rykke et par klasser op i matematik. Er lidt for træt af at sidde og regne 9+25 ud hver dag!
Ifølge rygterne skulle Obama komme til New York i morgen, vi prøver stadig at finde ud af hvornår. Hvis nogle har noget som helst insider-info der kan afsløre et lidt nærmere tidspunkt end "eftermiddag" ville vi meget gerne høre fra jer! Jeg kan kontaktes på 1 646 289 0263 :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar