mandag den 20. juni 2011

Beach Day

Det er dejligt at have sommerferie. I dag har mig og Emma været på stranden med nogle fra vores skole, der var fanme langt, men det var hyggeligt. Det er tredje gang jeg har været uden for Manhattan, og hver gang har jeg følt mig lidt mere på glatis end den sidste. Det altså lidt et skidt tegn. Men, jeg må vende mig til det. Vi har ikke andet end 7 dage tilbage på Manhattan og tre i Washington D. C. Det altså vildt at tænke på :o De her tre måneder er godt nok gået stærkt, og samtidigt har vi oplevet så vildt meget så det føles som en evighed. Og nu står vi så her, med 7 dage tilbage og en hel håndfuld af ting vi stadig ikke har prøvet. Det bliver 7 hektiske dage. I morgen skal vi spise sushi med dem vi var på stranden med, og ellers skal vi bare nyde at vi har ferie! En eller anden dag må jeg ned i Central Park bare og ligge og dase en hel dag. Som en rigtig New Yorker :D
Nåh ja forresten, så begynder Gay Pride så småt i den her uge. Jeg glæder mig! Ikke så meget fordi det er homoseksuelle, mere fordi stemningen virkelig bare er fed når der sker noget her. Det er som om hele New York bare holder én stor fest. Lækker'lækker.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar