lørdag den 18. juni 2011

Brooklyn Bridge & Dunkin Donuts

I dag har vi endelig været på Brooklyn Bridge. Man kan sige det er en af de ting vi har gemt til sidst. Det var sådan set hyggeligt nok, men har man ikke så meget tid herovre kan man altså sagtens nøjes med at se den på afstand. Følelsen af faktisk at gå på den var ikke særlig... Overvældende. Den var bare varm. Solen har skinnet herligt i dag, og jeg forstår nu udtrykket "at være krebserød" meget dybere. Resten af dagen stod på shopping, vi var dog lige et smut nede forbi Greenwhich Village først. Det er dælme et dejligt sted. Som enkelte nok er klar over har jeg besøg af to fra efterskolen lige nu, og de skulle selvfølgelig også lige derned omkring. lige nu er de i teateret, så jeg har lige tid til at opdatere bloggen her. Og smutte en tur ned omkring Dunkin Donuts for at få en bid aftensmad. (det lød en del mere usundt end det var!)Johanne har en tendens til at pådrage sig en del opmærksomhed herovre, og det lykkedes hende så endnu en gang her til aften. Ham der betjenede på Dunkin Donuts var helt vild med hende, så hun fik lige en gratis donut. Det var jo meget flinkt gjort, så han fik da også lige en dollar i drikkepenge. Men vi skulle satme ikke snydes, så vi fik lige to Donuts mere, gratis. Det var da bare i orden, så nu har vi alle rimelig meget kvalme af alle de Donuts. Jeg har lovet Johanne at skrive, at det var pga af hendes charme vi fik de ekstra Donuts. så det må jeg hellere.

Tilbage gik vi ind omkring Pinkberry, da Emma er mere til det end Donuts. Imens de stod i kø så jeg en mor komme slæbende på sin fireårige datter, der så partout skulle ned og have is, selvom ungen var så træt hun praktisk taget stod op og sov. De tager virkelig ikke hensyn til deres børn herovre.

Ellers er der ikke mere at sige. Jeg har ferie nu, så tror nok jeg regner med at opdatere bloggen en del oftere end før. Arh, ferie. Det føles så dejligt at sige <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar